Saturday 16 September 2017

Handels System Och Metoder Kaufman Review


Kundrecensioner. Det finns bara ett par andra böcker som strävar efter att fylla i det här utrymmet och de är inte dåliga. Min preferens för denna bok är bas. Trading System and Methods är den ultimata encyklopediska referensen för tekniska handelssystem för den moderna näringsidkaren. Det finns bara ett par andra böcker som strävar efter att fylla detta utrymme och de blir inte dåliga. Min preferens för denna bok är baserad på flera faktorer. Först och främst är författaren mycket tydlig om källor och gör ett utmärkt jobb för att gruppera källmaterialet som är i samma åder och skiljer nyanser främjas av enskilda utvecklare. För det andra är systemen uppdelade på mekaniska komponenter. Andra författare måste visa många diagram som illustrerar handelsideer, vilket gör att jag är ovillig att ens överväga deras backtestresultat. För mig den här boken är utmärkt för inspirerande systemutvecklingsidéer och att få en annan utvecklare att synas om hur man programmerar logiken för vissa handelsidéer jag gräver tillbaka till nya sys tems utveckling och detta är min hörnsten referens för att få juice att flyta och åtminstone få mig till slutet av landningsbanan med några möjligheter. Det kan vara värt att nämna att jag kom ihåg att skriva denna recension, eftersom jag städde upp några gamla e-postmeddelanden och såg någon korrespondens som jag hade med Perry, författaren jag hade en fråga om filer som levereras med boken och han var väldigt snabb och nådig att ge mig svaret på min fråga.15 personer tyckte att det var bra. Bra innehåll , men hemsidan saknar mycket refererat material. Med D Wong den 16 mars 2013. Jag läser varje version av den här boken. Det är min referensbok som valts en stor majoritet av tiden. Så jag rusade ut för att få den här så snart som jag hörde att det var tillgängligt Det finns mycket nytt innehåll här inne samt uppdateringar till tidigare exempel. Men på webbplatsen om du faktiskt använder det för att rekonstruera de exempel som du kommer att stöta på problem har jag pratats med Wiley och har identifieratåtminstone 7 saknade eller felaktiga filer i hämtningarna Jag har ännu inte sett mycket av en uppdatering på den fronten De berättade för mig att de måste prata med redaktören Jag tycker att ha webbplatsmaterialet och att kunna arbeta med programmen själv är avgörande aspekt för den här boken Det förlorar mycket av det med brutna eller saknade filer jag skulle ge den här 5 stjärnorna men de saknade filerna tar verkligen ner det för mig.51 personer tyckte att det var till hjälp. KINDLE versionskartor är nästan oläsliga. Med D Graf på augusti 2, 2016.Regarding the KINDLE version. The kartläggning figurer i Kindle e-boken är av hemsk kvalitet Jag hoppas att de inte är så oläsliga i paperback version. Just började boken, så inget ord på innehåll än, men en kortfattad blick ser lovande ut. En person tyckte att det var till hjälp. Bra referensbok Inte riktigt bra för att läsa omslaget för att täcka. En person tyckte att den var till hjälp. Det här är en riktigt bra bok för dem som letar efter nya handelsideer. Med jwitt98 den 13 juli 2015. Det här är en riktigt bra bok för dem ng för nya handelsidéer Jag har inte avslutat hela boken, som innehåller en mängd informationsbtw, men jag har redan blivit inspirerad av flera nya idéer att testa i mina handelsstrategier. Det skulle nog inte vara den bästa första boken för nybörjare , men jag tror att alla som är intresserade av handel kan få många nuggets visdom från den här boken. För dem som redan har en bra och grundläggande förståelse för handelsstrategier, strategisk utveckling, statistiska matematiska begrepp och en anständig förståelse av excel och easylanguage, särskilt TradeStation easylanguge, då är denna bok ett måste ha Kudos till författaren för att sätta samman en sådan omfattande referens. 4 personer tyckte att detta var användbart. Att använda det i praktiken är det mer a. Hard att använda det i praktiken är det mer en ordbok av handelsmetoder, utan detaljer hur man använder dem i verkliga världen. En person fann det här till hjälp. Jag har ännu inte läst hela denna boklinje av. Använd UMCPTERP den 2 juli 2015. Jag har ännu inte läst detta wh ole bok linje för rad, men det är oerhört omfattande och väl värt det svaga frågar priset. Var denna recension till hjälp för dig. En måste ha för mig. Med Benkei den 16 mars 2005.Den här boken avslöjar läsaren till många begrepp som är nödvändiga för att stanna i handelsspelet Informationen är välorganiserad och presenterad bra Det kan vara en läsning men skulle bli bättre eftersträvas som en studie Det innebär att tänka igenom formulären som presenteras, ta tag i statistiken och dess tolkningar allt i boken. Detta är en bok som är användbar för systemhandel som jag gör och kanske till och med har en idé eller två för den diskretionära näringsidkaren Att peka ett anklagande vilket dumt bokfinger på Kaufman för att påpeka inte så lätt accepterade idéer, dvs månfas osv är vanligt dumt Det finns några föråldrade delar som gammal datorkod men de återstående 600 sidorna är stora. Jag önskar att jag skulle ha upptäckt den här boken för några år sedan men kanske skulle jag inte ha fått det då Det är definitivt en av mina måste ha och ofta rådfrågade böcker i min trading library.7 personer tyckte att det här var till hjälp. Detta är boken att läsa är du seriös i att förbättra ditt spel. Var den här recensionen till hjälp för dig. Denna bok är i bra skick Rengör kopia med lätta mängden bär med bara mycket små tecken på hantering. Med indigo den 17 maj 2014. Den här boken är i gott skick Ren kopia med lätta mängden bär med bara mycket små tecken på hantering. Trafiksystemmetoder. Utvecklare är alltid hungriga för detaljer om de senaste, mest framgångsrika indikatorerna, program, algoritmer och system Den tredje upplagan av Trading Systems and Methods täcker de senaste utvecklingen, inklusive neurala nät och genetiska mer. Futures-handlare är alltid hungriga för detaljer om de senaste, mest framgångsrika indikatorerna, programmen, algoritmerna och systemen. Den tredje upplagan av Trading System och metoder täcker de senaste utvecklingen, inklusive neurala nät och genetiska algoritmer Mindre. Vänner Recensioner. För att se vad dina vänner tyckte om den här boken, vänligen logga in. s. David rankade det verkligen gillade det. över 1 år sedan. Rekommenderar det för systemhandlare. 1200 sidor Perry Kaufman s bok, Trading Systems and Methods rev5 kan vara överväldigande. Du måste motiveras för att hitta de viktigaste kapitlen och sedan tillämpa den nya kunskapen på någonting. Jag handlar redan 500 dagar på mindre än 3- 5 mycket CME-futures och jag d Läs hela recensionen. Vlaio rankade det gillade det. Mest 3 år sedan. Trading Systems and Methods Website. Trading Systems and Methods Webbplats Femte upplagan av Perry J Kaufman John Wiley Sons, Inc 2013, 1 232 sidor Hardcover 125 00 E-bok Adobe Digital Edition 84 99.Om näringsidkare fick bara ha en bok om sina hantverk, skulle Perry Kaufmans Trading Systems and Methods vara det varken handlare eller investerare borde vara utan det. Det har varit fallet ända sedan det första utgåva 1978 och är sant för den senaste utgåvan. Många läsare kan redan vara nöjda med sina handelsmetoder eller system, men jämförelse ger insikt. Även om man tittar på den stora informationen, kommer de att inspirera sina läsare att, medan deras metoder är e profitable, kan det finnas sätt att förbättra eller till och med ändra dem. I hans förord ​​skriver Kaufman att många saker har förändrats sedan fjärde upplagan visade sig för nio år sedan 2005. I denna nya upplaga ägnar han stor uppmärksamhet åt riskkontrollen. varnas Denna bok är en volymencykel om exakt vad titeln säger att det är Liksom alla encyklopedi är vissa avsnitt mer informativa än andra. Kaufman känner till hans grejer, men en bok är helt enkelt inte tillräckligt stor för allt. Kapitel 4 citerar Kaufman Thomas Bulkowski s utmärkta arbete för att rangordna framgången för diagrammönster, sammanfattar den mindre än två sidor. De sammanfattar men får inte plats för att beskriva Bulkowski s värdefulla statistiska insikter i detalj. Han pekar emellertid på oss på rätt källa . Kort sagt ligger värdet av den här boken i den stora mängd information som den presenterar och i det sätt som den guidar dig att hitta eller intuitera vad det inte har utrymme att presentera Kaufman noter i slutet av hans Prefa ce till femte upplagan, kompanionswebbplatsen som har TradeStation-program Version 9 och Excel 2010-kalkylblad med hopp om att MetaStock-koder kommer att läggas till i framtiden. Det har skett flera utvecklingar av användningen av tekniska verktyg under de senaste nio åren Kaufman täcker i denna femte upplagan han har förbisett en betydande utveckling, som är konstant intervallstänger som noteras i följande utskrift. Först infördes av Danton Long i en artikel i februari 2003, var momentumstänger nu kända som konstanta intervallstångar presenterade igen i Tid är relativt med spaltstänger i november 2009-utgåvan av Futures Magazine Författaren skriver att de var uppfattade av en brasiliansk näringsidkare år 1995. Han gjorde inte det påståendet förrän efter den första artikeln om Long och dessa staplar visade sig för 10 och ett halvt år sedan. 2003, Ensign Software och NeoTicker, följt senare av Fibonacci Trader, lägger till dem i deras kartläggningsprogram. De är nu tillgängliga på de flesta kartläggningssystem utom M etaStock. Think of point and figures-diagram som konverteras till standardfältdiagram med öppningar, höga, låga och stänger Användare ställer in intervallet, vilket är antalet fästingar de vill ha i varje stapel. Således har varje bar samma höjd En ny stapel visas bara när antalet fästingar i intervallet är överskridit. Spalten fylls av fantomstänger för att ge ett kontinuerligt utbud av vanliga barer. Alla de tekniska icke-tidsrelaterade kartläggningsverktygen som används med vanliga streckdiagram kan användas med konstant intervallradiagram De nya staplarna är särskilt användbara för att kartlägga marknader som sällan handlas. Kort sagt ignorerar de tid för att skapa diagram som har igenkännliga mönster. Hittills har det varit mycket litet arbete på hur man använder dessa staplar. Man hoppas att Kaufman och tekniska analytiker vars liknande erfarenheter kommer att erbjuda förklaringar värdet av konstanta intervall barer snart. Alla som är intresserade av diagram som ignorerar tid bör läsa sidorna 195-222 på punkt-och-figur kartläggning. Denna enkla övning granskar ett kartläggningssystem som de flesta datorstödda handlare inte längre stör med, kommer att sträcka sina sinnen lite. Dessa och liknande övningar visar snabbt varför alla handlare behöver den här boken. Given de fortsatta osäkerheter som drabbas av den finansiella världen, Kapitel 23, Riskkontroll, är en måste läsas för alla som handlar eller investerar. Även de som är helt nöjda med sin nuvarande riskkontrollmetod bör läsa den. Som en sista, kanske out-of-the-wall-exempel, bör alla som avskedar med hjälp av finansiell astrologi utan hand läsa sidorna 671-683 Det här avsnittet får inte övertyga dig om att använda astrologi för handel, men det kommer att stryka läsarnas sinnen. De flesta kommer att avvisa det men kan övertyga läsarna att utforska varje ny möjlighet som kan ändra eller förbättra de nuvarande handelssystemen eller metoderna. kapitel öppnas med ett citat från Charles Darwin att de arter som är mest sannolika att överleva är de som är mest mottagliga för förändring. Konsulterande denna bok kommer att hålla det läsare med öppna sinnen i rätt överlevnad ival mode. Desmond MacRae är en New York-baserad bank-, finans - och investeringstjänstförfattare. Kontakt. Relevanta artiklar.

No comments:

Post a Comment